קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות0
סוגי מאכליםשתיהמשקאות
מגזין

טבעת קפה שוקולד צ'יפס

טבעת קפה שוקולד צ'יפס
טבעת קפה שוקולד צ'יפס עשויה להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למשקה שלך. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 295 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. אם יש לכם ביצה, חלב, שמנת, וכן קומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 16%, וזה לא כל כך מרהיב. מתכונים דומים: טבעת קפה שוקולד צ'יפס, שוקולד-דובדבן קפה-עוגת טבעת, ו טבעת אירוסין עוגיות שוקולד צ'יפס.

הוראות

1
בקערה קטנה, חמאת שמנת וסוכר. מקציפים ביצה. מקציפים שמנת חמוצה וניל.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח; הוסף לתערובת מוקרמת. מערבבים פנימה שוקולד צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
3
יוצקים לתוך 8 אינץ'. מחבת צינור מחורץ מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
לציפוי, שלבו בקערה את הקמח, הסוכר החום והקקאו.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
חותכים בחמאה עד שהתערובת דומה לפירורים גסים. מערבבים פנימה אגוזי פקאן; מפזרים מעל הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
פקאניםפקאנים
6
אופים בחום של 350 אפים למשך 35-40 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 15 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
7
בקערה קטנה, לשלב מרכיבים זיגוג עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
מטפטפים מעל עוגה.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפיית קקאואפיית קקאו1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה קרהחמאה קרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,2% חלב2% חלב596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס