קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

טונה עם אטריות ווסאבי

טונה עם אטריות ווסאבי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל טונה עם אטריות ווסאבי. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 492 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן למנה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. אם יש לך אטריות, בצל ירוק, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו אטריות ווסאבי, טונה מצופה ווסאבי, ו טונה ווסאבי בגריל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
הרוח החזקה ביותר שלנו מלאה בטעם פירותי וצבע חזק אך חלקה במרקם ובמשלוח. עם תמצית ברי בשלה ניחוח מתעכב כל עוד לסיים את חומר הנפץ. מרלו קטיפתי יבש זה ניחן בדיוק במאזן הנכון של כוח ועדינות שהופכים אותו לוויה מצוינת סטייק ופסטות עם רוטב אדום גוף מלא ושוקולד מריר.