קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

טוסטים ערמונים חסילונים ומים

טוסטים ערמונים חסילונים ומים
אם $2.17 למנה נופל בתקציב שלך, טוסט ערמונים שרימפס ומים יכול להיות סופר pescatarian מתכון לנסות. מנה זו מכילה כ 17 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 323 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לך יין בישול shao-hsing, שומשום, שרימפס, shelled, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו סלט אפונה ערמוני מים, קינוח ערמונים מים, ו ערמון מים וטופו מערבבים ומטגנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 45
2
במעבד מזון, לשלב חצי שרימפס עם חמאה ולעבד עד מחית.
מרכיבים שתצטרך
3
בקערה גדולה, לזרוק את שאר השרימפס עם ערמוני מים, בצל ירוק, יין, רוטב סויה, שמן שומשום, מלח וסוכר. תערובת בחמאת שרימפס.
מרכיבים שתצטרך
4
מורחים על 1 1/2 כפות של תערובת שרימפס על כל פרוסת באגט.
מרכיבים שתצטרך
5
במחבת גדולה, חום 1/8 אינץ ' של שמן צמחי עד מנצנץ.
מרכיבים שתצטרך
6
שים את שומשום בקערה קטנה. טובלים כל טוסט שרימפס בזרעי השומשום כדי לצפות את תערובת השרימפס. מטגנים כ -8 טוסטים בכל פעם על חום גבוה בינוני, צד שרימפס למטה, עד תערובת שרימפס הופך ורוד, על 25 שניות. באמצעות מלקחיים, להעביר את טוסטים לתבנית אפייה גדושה, צד שרימפס למעלה. חזור עם טוסטים הנותרים, הוספת שמן צמחי יותר למחבת לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
7
אופים את טוסטים במשך כ 5 דקות, או עד תערובת שרימפס מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים מייד.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Chehalem 3 יין פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.