קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

טפנד צ'ילי דרום-מערב

טפנד צ'ילי דרום-מערב
המתכון לטפנד הצ'ילי הדרום מערבי מוכן בערך 1 שעה וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן, 30 כולו, וטבעוני ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 99 קלוריות. אתה מקבל תבלין שמגיש 8. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. 17 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך בצל ירוק, זיתים קליפורני, שום, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. נסו Southwestern Chili, Southwestern Chili, ו צ'ילי עוף דרום מערב (מתכונים דומים).

הוראות

1
מסננים זיתים היטב ומניחים במעבד מזון עם כל שאר החומרים, למעט השבבים. דופק לסירוגין עד קצוץ דק.כיסוי וצינה לפחות 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
מגישים עם שבבי טורטייה או לנסות את אחת האפשרויות הגשה מן הפוסט לעיל.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. ה-Clos Amador Cava Tendre rosé עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Clos Amador קאווה Tendre עלה
Clos Amador קאווה Tendre עלה
צבע ורוד עמוק ועמוק עם מראה מבריק. היווצרות מתמדת של מחרוזות של בועות בסדר. ניחוחות נקיים ועזים של פירות אדומים, אופייניים למגוון, עם פתק קל של פרח ורדים. טרי ואלגנטי, עם הערות מסומנות של פירות בר, פטל ודובדבנים המסדרים טעם לוואי מוצק, רחב.קלוס אמאדור רוז (Clos Amador Rose), שנהנתה במיוחד כאפריטיף, מהווה התאמה מושלמת למוס שוקולד מריר, והיא אלוהית עם פירות אדומים טריים ועוגות כמו שרלוט תות שדה.