קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות60
ציון בריאות0
מגזין

כדורי בוקיי השני

כדורי בוקיי השני
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכוני קייג'ון, אז תן כדורי בוקיי השני לנסות. מתכון זה מכין 60 מנות עם 104 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 6304 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר זול. אם יש לכם חמאה, סוכר קונדיטורים, חמאת בוטנים שמנת וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וידידותי לפודמפה דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 25 דקות. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 14%, וזה די רע. כדורי באקי, כדורי בוקיי השני, ו כדורי באקי דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מרפדים תבנית בנייר שעווה; מניחים בצד.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
בקערה בינונית מערבבים בידיים חמאת בוטנים, חמאה, וניל וסוכר קונדיטורים ליצירת בצק נוקשה וחלק. מעצבים כדורים בעזרת 2 כפיות בצק לכל כדור.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
ונילוניל
חמאהחמאה
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מניחים על מחבת מוכנה, ומקררים.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
ממיסים קיצור ושוקולד יחד בקערת מתכת מעל מחבת מים רותחים קלות. מערבבים מדי פעם עד לקבלת תערובת חלקה, ומסירים מהאש.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
שוקולדשוקולד
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
5
מוציאים כדורים מהמקרר. הכניסו קיסם עץ לכדור, וטבלו בשוקולד מומס. לחזור נייר שעווה, שוקולד בצד למטה, ולהסיר קיסם. חזור על הפעולה עם הכדורים הנותרים. מכניסים למקרר למשך 30 דקות להתייצבות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
נייר שעווהנייר שעווה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות לה גרנד קורטאז ' רוז בקבוק ברוט מסנוור. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-40 דולר לבקבוק.
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט בקבוק מסנוור
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט בקבוק מסנוור
ניחוחות וטעמים בהירים של תות טרי ופטל משתלבים עם תווים של לילך וסיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי יער ורימון לצד תווים פרחוניים רכים. זה ברוט רוז רוז משלים מגוון רחב של מזונות, מ מלוח מתוק. נסו את זה עם מנות אסיאתיות חריפות, ריזוטו, מנגל, בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, עוגת גבינה, עוגת תות ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים מצוף לקוקטייל על בסיס ג' ין.התערובת: השרדונה מספקת עומק ומבנה, ואילו האוגני בלאן מציע חומציות ורעננות טבעית. גמאי בעל גוף קל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. הענבים מקורם בטרוירים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ובוז ' ולה.