קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כופתאות גרמניות

כופתאות גרמניות
כופתאות גרמניות דורשות כ 15 דקות מההתחלה ועד הסוף. זה מנות ראשונות יש 296 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 16 גרם של שומן למנה. מתאים ל-4 מנות. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. אם יש לכם עלי פטרוזיליה, חלב, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו כופתאות גרמניות, כופתאות תפוחי אדמה גרמניות, ו כופתאות תפוחי אדמה גרמניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת טחון גדולה, מעל חום בינוני, מבשלים בייקון עד פריך. להזמין בייקון במחבת עם שומן שניתנו.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
בקערה גדולה, מערבבים קמח, מלח, פלפל, אגוז מוסקט, קאיין ואבקת אפייה לשלב. מקציפים ביצים וחלב יחד בקערה קטנה ומערבבים לתערובת יבשה עד חלקה ואחידה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
מוסקטמוסקט
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מביאים 6 כוסות מים מומלחים לרתיחה בסיר גדול. נקב חורים באמצעות מקל אכילה מחודד דרך החלק התחתון של מחבת עוגת האלומיניום כדי ליצור יצרנית spaetzle חד פעמית. לדחוף את הבצק דרך החורים לתוך המים הרותחים. מערבבים ומבשלים במשך 3 דקות, או עד כופתאות לצוף.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מקלות אכילהמקלות אכילה
טופס פאיטופס פאי
סירסיר
4
הסר כופתאות ומיד לזרוק במחבת עם בייקון. מתבלים, לפי הטעם, במלח ופלפל ומקשטים בפטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטרוזיליהפטרוזיליה
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

גרמנית בתפריט? נסה זיווג עם Dornfelder וריזלינג. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. יין אחד אתה יכול לנסות הוא היינץ Eifel שיין Rheinhessen Dornfelder מתוק אדום. יש לו 3.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Heinz Eifel Shine Rheinhessen Dornfelder Sweet Red
Heinz Eifel Shine Rheinhessen Dornfelder Sweet Red
ההשתקפות של קרני השמש מנהר הריין עוזרת להבשיל את הענבים האדומים הלבביים האלה, ובכך לייצר יין בעל גוף מלא עם טעמים של פירות אדומים כהים עם מתיקות מאוזנת היטב.ליהנות מעט מקורר בכוחות עצמו או עם גבינות, פסטה סלטים ודגים.