קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות20
מגזין

כופתאות סטייק 'נ' עגולות

כופתאות סטייק 'נ' עגולות
ניתן להכין את המתכון עגול סטייק 'נ' כופתאות תוך שעה ו-10 דקות בערך. מתכון זה מכיל 8 מנות עם 619 קלוריות, 33 גרם חלבון ו-32 גרם שומן כל אחת. תמורת 3.82$ למנה, המתכון הזה מכסה 26% מהדרישות היומיות שלכם של ויטמינים ומינרלים. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית הזו. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש בצל, קמח, פירורי לחם ופטריות. זה מושלם ליום האהבה. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 54%, שהוא מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם סטייק עגול עם כופתאות, סטייק עגול ברביקיו וסטייק עגול ברביקיו.

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, מערבבים את הקמח והפפריקה; מוסיפים בשר בקר בקבוצות ומנערים לציפוי. בתנור הולנדי מבשלים בשר בקר ובצל בשמן על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים את המים, המלח והפלפל; להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך 35-45 דקות. מערבבים פנימה מרק ופטריות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
3
לכופתאות, בקערה גדולה, מערבבים את שבעת המרכיבים הראשונים. מערבבים חלב ושמן רק עד להרטיב. בצלחת רדודה מערבבים פירורי לחם וחמאה. זרוק כפות גדושות של בלילת כופתאות לתערובת פירורים; לפנות למעיל.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
מעבירים את תערובת הבקר החמה ל-2-1/2-Qt משומן. תבנית אפייה. למעלה עם כופתאות.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
5
אופים, ללא כיסוי, ב-425 מעלות למשך 25-30 דקות או עד שמבעבע וזהוב וקיסם הננעץ בכופתאות יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

מרכיבים

4(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק עגול ללא עצמות בשר, לחתוך לקוביות 1/2 אינץסטייק עגול ללא עצמות בשר, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ1626 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם רכיםפירורי לחם רכים57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה, נמסהחמאה, נמסה566 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)11 קילו קישואים,זרעי סלריזרעי סלרי283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול קרם מרוכז של מרק פטריות, לא מחוזקיכול קרם מרוכז של מרק פטריות, לא מחוזק11 קילו קישואים,בצל מיובשבצל מיובש250אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2446 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)jars each) whole mushrooms, drainedjars each) whole mushrooms, drained255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)jars each) whole mushrooms, drainedjars each) whole mushrooms, drained11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי473אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל פנינה קפוא, מופשרבצל פנינה קפוא, מופשר0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 קילו קישואים,צווארי עוףצווארי עוף1(יכול להיות או להרחיק)מרווה משופשפתמרווה משופשפת1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם הבחירות המובילות שלי לסטייק עגול. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים יותר משתלבים עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סוביניון. אתה יכול לנסות את Medici Ermete Concerto Lambrusco Reggiano. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-23 דולר לבקבוק.
מדיצ'י ארמטה קונצ'רטו למברוסקו רג'יאנו
מדיצ'י ארמטה קונצ'רטו למברוסקו רג'יאנו
אדום אודם עז עם ניחוחות נעימים מתמשכים ופירותיים. יבש אך פירותי בו זמנית. רך ורענן בחיך.