קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות31
מגזין

כריכי טונה וחומוס

כריכי טונה וחומוס
הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו-25 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. רק מעטים מאוד אהבו את המנה המזרחית הזו. לך לחנות ותביא פלפל, חומוס, חרדל דיז'ון ועוד מספר מצרכים לעשות היום. נסו טונה צרובה עם חומוס על קרוסטיני, כריכי חומוס קלאב, ו כריכי סטייק וחומוס (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מסננים את השמן מהטונה, שומרים את השמן.
מרכיבים שתצטרך
טונהטונה
שמן בישולשמן בישול
3
מניחים את הטונה בקערת ערבוב ופתית אותו עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
4
מוסיף את הסלרי, בצל, cornichons, מיץ לימון, מיונז, 2 כפות של שמן שמורות, חרדל, מלח ופלפל ומערבבים היטב. מכסים ומקררים במשך כמה שעות כדי לאפשר לטעמים להתפתח.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
GherkinsGherkins
מיונזמיונז
חרדלחרדל
סלריסלרי
פלפלפלפל
בצלבצל
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
5
טוסט הלחם ולהפיץ כל פרוסה עם שכבה של חומוס.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
מורחיםמורחים
לחםלחם
טוסטטוסט
6
מורחים את סלט הטונה על כל חתיכת לחם, מקשטים בפרוסות צנון ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
צנוןצנון
מורחיםמורחים
לחםלחם
טונהטונה
1
מניחים את החומוס, 2 כפות של הנוזל השמור, טחינה, שום, מיץ לימון, רוטב חם, ומלח בקערה של מעבד מזון מצויד להב פלדה ולעבד עד לטהור בגסות. החומוס צריך להיות לח ועבה; מוסיפים עוד מיץ לימון או חומוס שמור לרזה, במידת הצורך. מכסים ומקררים במשך מספר שעות כדי שהטעמים יתערבבו. טעם לתבלינים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
תיבולתיבול
חומוסחומוס
רוטב חריףרוטב חריף
שוםשום
חומוסחומוס
טחינהטחינה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי חומוס, מנוקז, נוזל שמורות (15.5 אונקיה יכול)שימורי חומוס, מנוקז, נוזל שמורות (15.5 אונקיה יכול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי טחוןסלרי טחון2(חוֹרֶף)קורנישון טחוןקורנישון טחון11 קילו קישואים,חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון4ציפורןכפיות שום טחוןכפיות שום טחון8מקפיםרוטב חריף, כמו טבסקורוטב חריף, כמו טבסקו11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(חוֹרֶף)מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי6(חוֹרֶף)מיץ לימון סחוט טרי (3 לימונים)מיץ לימון סחוט טרי (3 לימונים)2(חוֹרֶף)מיונז טובמיונז טוב6ריבס, קצוץ טרי או קפואצנוניות טריות, פרוסותצנוניות טריות, פרוסות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטחינה או ממרח שומשוםטחינה או ממרח שומשום1לחם שאור, חצוי פרוס / 2 אינץ ' עבהלחם שאור, חצוי פרוס / 2 אינץ ' עבה397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)jarred או שימורי טונה איטלקית בשמן זיתjarred או שימורי טונה איטלקית בשמן זית2(חוֹרֶף)בצל צהוב טחוןבצל צהוב טחון

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

ניתן לזווג טונה עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו מדלנה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה מציע ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים אלון עם רמזים של וניל אניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.