קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות1
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כריספי סלמון סטייקים

כריספי סלמון סטייקים
מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 394 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 32 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. אם יש לכם חמאה, פפריקה, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו סטייקים כבש עם תפוחי אדמה פריכים ושעועית, סטייק עין-צלעות עם חמאת גורגונזולה וטבעות בצל פריכות ומתוקות, ו סטייק סלמון עם חזיזים. (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה רדודה, לשלב את החמאה, מלח ופפריקה. בקערה אחרת, לשלב קרקרים וצ ' יפס. טובלים את שני הצדדים של סטייקים סלמון בתערובת חמאה, ואז מעיל עם פירורים. צלוי 4-6 ב. מהחום במשך 5-6 דקות בכל צד או עד פתיתי דגים בקלות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
סטייק סלמוןסטייק סלמון
קרקרים מלוחיםקרקרים מלוחים
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. היינות בדיעבד שרדונה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.