קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות9
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

כרישה גרמנית ומרק תפוחי אדמה

כרישה גרמנית ומרק תפוחי אדמה
כרישה גרמנית ומרק תפוחי אדמה יכול להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת מתכון המרק שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 343 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 23 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. אם יש לכם חמאה, תפוחי אדמה, עצם חזיר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . רק מעטים מאוד אהבו את המנה האירופאית הזו. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 5 דקות. עם כפית ציון של 45% המנה הזאת די טובה. נסו מרק תפוחי אדמה וכרישה, מרק כרישה תפוחי אדמה, ו בשר חזיר תפוחי אדמה ומרק כרישה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

דורנפלדר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לגרמנית. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. אתה יכול לנסות היינץ Eifel שיין Dornfelder מתוק אדום. מבקרים די אוהבים את זה עם 3.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
ההשתקפות של קרני השמש מנהר הריין עוזרת להבשיל את הענבים האדומים הלבביים האלה, ובכך לייצר יין בעל גוף מלא עם טעמים של פירות אדומים כהים עם מתיקות מאוזנת היטב.ליהנות מעט מקורר בכוחות עצמו או עם גבינות, פסטה סלטים ודגים.