קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

להקת פיצה באפלו ווינג רול-אפ (גרסת צוות רוברט)

להקת פיצה באפלו ווינג רול-אפ (גרסת צוות רוברט)
רול-אפ פיצה כנף באפלו (גרסת רוברט) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 602 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו מים חמים, מלח, קמח תירס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב השמרים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת שמרים אוכמניות כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו פיצה כנפי באפלו (בחור צוות), מטבל כנף באפלו, ו מטבל כנף באפלו (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים מלח, סוכר ושמרים במים החמים ומאפשרים לשמרים להוכחה. ("הגהה" השמרים בודקים אותו עבור הכדאיות. זה יפתח קצף שנראה כמו ראש של בירה. אם זה לא מוכיח, השמרים מתים ויש להשליך אותם.) הגהה לוקח בערך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
מיםמים
שמריםשמרים
בירהבירה
מלחמלח
2
מניחים קמח במעבד מזון מצויד להב בצק, ודרך צינור ההזנה עם מעבד המזון פועל, לאט לשפוך את תערובת השמרים הגהה, עד הבצק מגיע יחד והוא מסה מלוכדת.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שמריםשמרים
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
3
מעבירים את הבצק ללוח מקומח, ולשים במשך כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
4
מניחים בקערה, מכסים במגבת צלחת נקייה ומאפשרים לבצק לעלות, כך שהוא מכפיל בערך בנפח. (זה ייקח בערך 30 דקות עד שעה). הבצק עלה מספיק אם אתה עושה חריץ עם האצבע שלך וזה לא קופץ בחזרה.) אגרוף הבצק למטה ולאפשר לו לעלות שוב. (מאפשר לבצק לעלות בפעם השנייה נותן לו מרקם עדין.) Note: It will not rise as much the second time.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
אגרוףאגרוף
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
קערהקערה
5
בעוד הבצק עולה, להכין את ציפוי פיצה.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
6
חום 1 כף של שמן על חום בינוני-גבוה בסיר גדול שום בצל לטגן עד שהם מתחילים לרכך.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
7
מוסיפים פטרוזיליה, מלח ועגבניות. מבשלים כ -20 דקות כדי לאפשר טעמים לשלב. (להתחיל את העוף כמתואר להלן, בעוד הרוטב הוא בישול.)
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
עוף שלםעוף שלם
פטרוזיליהפטרוזיליה
רוטברוטב
מלחמלח
8
הסר מהחום ולהקציף קמח מיידי להתעבות.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
9
מערבבים עם בלנדר טבילה, ואז להפריש בקצרה.
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
10
בעוד הרוטב מתבשל, במחבת פריי נפרדת, מחממים את הכף השנייה של שמן זית על אש בינונית גבוהה, ומחממים את העוף הטחון, מפרקים את החתיכות כשהוא מבשל. כאשר עוף הקרקע יש השחמה, להסיר מהחום, להתפורר בגבינה כחולה, ומערבבים ברוטב כנף באפלו ויוגורט. מקפלים את התערובת לתוך רוטב עגבניות. אם התערובת היא נוזלית מדי לציפוי פיצה, להוסיף קמח מיידי יותר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב באפלורוטב באפלו
עוף טחוןעוף טחון
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
גבינה כחולהגבינה כחולה
שמן זיתשמן זית
יוגורטיוגורט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
11
מחממים תנור ל 450 מעלות F. מחלקים את הבצק לשניים וממתחים 2 (14 אינץ') עיגולים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
12
העבר אותם לאבני פיצה זרועי קמח תירס. למעלה עם ציפוי פיצה עוף באפלו.
מרכיבים שתצטרך
עוף באפלועוף באפלו
קמח תירסקמח תירס
ציוד שתשתמש בו
פיצה סטוןפיצה סטון
13
להפשיל וחותם מסתיים.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
14
אופים במשך 15 עד 20 דקות, או עד הבצק הוא השחמה יפה.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובהענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב רוטב "כנפי באפלו" (רצוי רוטב כנף מפרץ עוגן עשה עם המתכון מהמקום שבו כנפי באפלו הומצאו במקור)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס, לאבני פיצהקמח תירס, לאבני פיצה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, בתוספת קצת נוסף ללוש את הבצקקמח לכל מטרה, בתוספת קצת נוסף ללוש את הבצק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי פטרוזיליה טריים קצוציםעלי פטרוזיליה טריים קצוצים4ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 קילו עוף בשר לבן טחון1 קילו עוף בשר לבן טחון2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץבצל, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מיידי, או מספיק כדי לעבות את ציפוי פיצה אם זה נוזלי מדי (מומלץ; Wondra)קמח מיידי, או מספיק כדי לעבות את ציפוי פיצה אם זה נוזלי מדי (מומלץ; Wondra)170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יוגורט רגיליוגורט רגיל0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(16 אונקיה יכול) חתיכות עגבניות או רוטב עגבניות עבה(16 אונקיה יכול) חתיכות עגבניות או רוטב עגבניות עבה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמים, בין 100 115 מעלות F, כפי שנמדד עם מדחום ממתקים (כל חם יהרוג את השמרים-חמץ אורגני; קריר מדי השמרים לא יופעלו)מים חמים, בין 100 115 מעלות F, כפי שנמדד עם מדחום ממתקים (כל חם יהרוג את השמרים-חמץ אורגני; קריר מדי השמרים לא יופעלו)7אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מנות טרי fast-acting שמריםמנות טרי fast-acting שמרים