קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

לזניה אל פורנו די נונה

לזניה אל פורנו די נונה
המתכון ללזניה אל פורנו די נונה יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך תוך 5 שעות ו-25 דקות. מתאים ל-6 ומחירו 3 מנות.24 $ למנה. בבמנה עיקרית זו יש 638 קלוריות, 39 גרם חלבון ו-41 גרם שומן למנה. גשו לסופר וקנו חלב, פלפל, נקניקיית חזיר ללא מעטפת ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 53%, שהוא מוצק. מתכונים דומים: לזניה אל פורנו, לזניה לבנה עם Parmigiano Besciamella (לזניה בביאנקו), ולזניה עם ארטישוק (Lasagne di Carciofi).

מרכיבים

31אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה3tblsps. unsalted butter room temperaturetblsps. unsalted butter room temperature5tblsps. unsalted buttertblsps. unsalted butter1קטןcarrot finely dicedcarrot finely diced5tblsps. extra virgin olive oiltblsps. extra virgin olive oil1שן שום טחוןשן שום טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחוןחזיר טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ground veal or beefground veal or beef454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ground veal or beefground veal or beef1קטןכרישה חתוכה דקכרישה חתוכה דק1גיליוןLasagne noodles home made or Barilla or De Cecci Brand or other Italian Lasagne brandLasagne noodles home made or Barilla or De Cecci Brand or other Italian Lasagne brand1(יכול להיות או להרחיק)1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1( חצילים)onion minced or 2 shallots mincedonion minced or 2 shallots minced113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)sliced pancetta cut into eighthssliced pancetta cut into eighths113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)uncased pork fresh sweet Italian sausageuncased pork fresh sweet Italian sausage11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים666 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה7326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת2406 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקdry Italian grape variety winedry Italian grape variety wine

יין מומלץ: קיאנטיname, Montepulciano, סנג ' ובזה

קיאנטי, מונטפולצ'יאנו וסנג'ובזה הם אפשרויות נהדרות עבור לזניה. לזניה משתלבת היטב עם יין אדום בעל גוף בינוני עם חומציות גבוהה יותר. סנג'ובזה, מונטפולצ'יאנו וקיאנטי מתאימים כולם. NV Johnson Estate Cream Shery עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "