קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

לחם דלעת ללא גלוטן

לחם דלעת ללא גלוטן
והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 7 גר' של חלבון, 22 גרם של שומן, וסך הכל 688 קלוריות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. אם יש לכם אבקת אפייה, קמח כוסמת, סוכר חום בחוזקהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-995 היו אומרים שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ותפריט טבעוני. נסו לחם דלעת ללא גלוטן, לחם דלעת ללא גלוטן, ו לחם דלעת ללא גלוטן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור שלך ל 325ºF ו גריז 4 מיני כיכר tins.In קערה בינונית, לשלב את הקמחים, עמילנים, מסטיק xanthan, תבלין, אבקת אפייה, סודה לשתיה, ו salt.In קערה גדולה, תערובת (עם כף גדולה או מיקסר) דלעת, נוג, סוכר חום, שמן, וניל עד חלקה.מערבבים את תערובת הקמח עד שהכל פשוט משולב. זה למעשה הופך להיות חלק במהירות.מחלקים את הבלילה בין פחיות מוכן שלך, להחליק את צמרות עם הגב של כף או מרית. הבלילה קצת עבה.
מרכיבים שתצטרך
מסטיק Xanthanמסטיק Xanthan
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
(טעם מקורי)(טעם מקורי)
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
אופים את הלחם במשך 45 עד 55 דקות, או עד המשרד למגע. הלחם צריך למשוך מעט מן המחבת כאשר נעשה, זה יהיה השחמה קלות, וקיסם שיניים מוכנס במרכז כיכר צריך לצאת נקי למדי (כמה פירורים קטנים בסדר).
מרכיבים שתצטרך
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
בואו כיכרות מגניב במשך 10 דקות, לפני פקיעתם החוצה כדי להתקרר לחלוטין על מתלה תיל.להתנגד לדחף לחתוך לתוך כיכרות אלה בעוד עדיין חם. כמו כל לחם, הם יהיו קצת מתפוררים כאשר חם, אבל מוצקים בצורה מושלמת כפי שהם מגניבים.אם תרצה, טפטוף על זיגוג לפחות 10 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אבקת אפייה (להפחית עד 1 כפית מעל 3000 רגל גובה)אבקת אפייה (להפחית עד 1 כפית מעל 3000 רגל גובה)11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אורז חוםקמח אורז חום1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוז היטב (ראה הערה בהודעה לעיל עבור אפשרויות)סוכר חום ארוז היטב (ראה הערה בהודעה לעיל עבור אפשרויות)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח כוסמתקמח כוסמת425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מחית דלעתמחית דלעת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסובין אורז, זרעי ענבים או שמן קנולהסובין אורז, זרעי ענבים או שמן קנולה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקNog ללא חלב (אני משתמש כל כך טעים חלב חינם Nog או דלעת ספייס)Nog ללא חלב (אני משתמש כל כך טעים חלב חינם Nog או דלעת ספייס)4ריבס, קצוץ טרי או קפואזיגוג ללא חלב, אופציונלי (אבל מעולה!)זיגוג ללא חלב, אופציונלי (אבל מעולה!)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תפוחי אדמהעמילן תפוחי אדמה2(יכול להיות או להרחיק)גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן טפיוקהעמילן טפיוקה11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2(יכול להיות או להרחיק)מסטיק xanthanמסטיק xanthan