קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות10
ציון בריאות26
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם צ'פאטי הודי

לחם צ'פאטי הודי
צריך לחם טבעוני? לחם צ'פאטי הודי יכול להיות מתכון נהדר לנסות. והוא יספק כ 10 מנות. מנה זו מכילה כ 6 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 222 קלוריות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שמן זית, קמח, מלח וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה ההודית הזו. . 7 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. עם כפית ציון של 85% המנה הזאת מעולה. נסו מסאלה רוטי/chapati (לחם הודי מתובל שטוח), לחם מטוגן הודי, ו לחם נאן הודי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, מערבבים יחד את קמח החיטה המלא, קמח ומלח לכל מטרה. השתמש בכפית עץ כדי לערבב את שמן הזית ומספיק מים כדי להפוך את הבצק רך כי הוא אלסטי אבל לא דביק. ללוש את הבצק על משטח מקומח קלות עד שהוא חלק. לחלק ל -10 חלקים, או פחות אם אתה רוצה לחמים גדולים יותר.
מרכיבים שתצטרך
קמח מחיטה מלאהקמח מחיטה מלאה
שמן זיתשמן זית
בצקבצק
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
קערהקערה
2
מגלגלים כל חתיכה לכדור.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
3
תן מנוחה לכמה דקות.
4
מחממים מחבת על חום בינוני עד חם, וגריז קלות. על משטח מקומח קל, להשתמש מערוך מקומח לגלגל את כדורי הבצק עד דק מאוד כמו טורטייה. כאשר המחבת מתחילה לעשן, לשים chapati על זה. מבשלים עד החלק התחתון יש כתמים חומים, על 30 שניות, ואז להעיף ולבשל בצד השני. המשך עם הבצק שנותר.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
ChapatiChapati
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מערוךמערוך
מחבתמחבת

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Hofer Gruner Veltliner (1 ליטר) עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Hofer Gruner Veltliner (1 ליטר)
Hofer Gruner Veltliner (1 ליטר)
מן הקרקעות צפופות של אוסטריה ויינווירטל, בבקבוק תחת כובע כתר נוח (אין כלים מפוארים הדרושים) ורק נפח מספיק עבור 2 אנשים.