קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות32
ציון בריאות0
מגזין

לחם קישואים עם פירות

לחם קישואים עם פירות
אם יש לך בערך שעה ו-25 דקות לבלות במטבח, לחם קישואים עם פירות עשוי להיות מתכון צמחוני ללא חלב ולקטו אובו מעולה לנסות. מתאים ל-32 ועלותו 32 סנט למנה מנות. מנה אחת מכילה 155 קלוריות , 2 גרם חלבון ו -4 גרם שומן . אם יש לכם סוכר, שמן צמחי, תמרים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד היטב כארוחת בוקר. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך אדיר של 17% . אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: לחם דלעת פירות , לחם מנותק פירות , ומלית לחם פירות .

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את הקמח, הסוכר, הקינמון, המלח, הסודה לשתייה ואבקת האפייה. בקערה אחרת טורפים את הביצים, השמן והוניל. מערבבים לתוך החומרים היבשים רק עד שהם מרטיבים. מקפלים פנימה את הקישואים, האננס, הפקאנים, הצימוקים, התמרים והדובדבנים.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי
כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
דבש הדריםדבש הדרים
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
תאריכיםתאריכים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים לשניים משומנים 9-in. x 5 אינץ'. תבניות לחם.
ציוד שתשתמש בו
חפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחתחפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחת
3
אופים ב-350 מעלות למשך 55-60 דקות או עד שהלחם מתרחק מדפנות התבניות וקיסם הננעץ ליד המרכז יוצא עם מעט פירורים לחים. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבניות לרשתות לצינון מלא.
מרכיבים שתצטרך
אחוז שומןאחוז שומן
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול אננס כתוש, סחוטיכול אננס כתוש, סחוט74אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תאריכים קצוציםתאריכים קצוצים3ביציםביצים375אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקchopped maraschino cherries, patted drychopped maraschino cherries, patted dry109אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פקאנים קצוציםפקאנים קצוצים73אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים400אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1646 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות248אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קישואים גרוסיםקישואים גרוסים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם בחירה מצוינת עבור לחם קישואים. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. NV Solera Cream Shery עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.