קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות43
מגזין

ליידיפינגרס יבש ומתובל (במיה)

ליידיפינגרס יבש ומתובל (במיה)
המתכון יבש, Ladyfingers מתובל (במיה) מוכן בערך 15 דקות. והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן, 30 כולו, וטבעוני ומתאים לאוהבי מזון דרומי. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 198 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך אבקת כוסברה, שמן צמחי, צ'ילי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: במיה מתובלת, במיה מתובלת, ו אוקרן מתובל ועגבניות.

הוראות

1
חותכים את הקצה השמנמן של אצבעות הנשים וחותכים אותם לאורכם, דואגים לא לחתוך אותם כל הדרך.
מרכיבים שתצטרך
קצפת בחנות 2 מיכליםקצפת בחנות 2 מיכלים
2
מחממים את מחבת ברזל יצוק במשך כדקה על חום בינוני. תחליקי את אצבעות הנשים ותמשיכי לבחוש, ותדאגי לא לשבור אותן. כ 5 דקות, עד שהם מתחילים discolor. כאשר הם שינו צבע מופיעים מעט רפוי, להפוך את החום נמוך ולהוסיף את השמן (לעמוד ברור אם זה splutters). מערבבים במשך כ -30 שניות כדי לערבב עם השמן.
מרכיבים שתצטרך
קצפת בחנות 2 מיכליםקצפת בחנות 2 מיכלים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מוסיף את המלח, כוסברה, צ ' ילי אדום אבקות כורכום. מערבבים לערבב במשך כ 15 שניות.
מרכיבים שתצטרך
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
פלפל צ ' ילי אדוםפלפל צ ' ילי אדום
כורכוםכורכום
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4
תן ליידיפינגרס לבשל ללא מגע במשך 10 הדקות הבאות, תוך ערבוב פעם אחת באמצע. מתבלים ומגישים חם עם אורז לבן ועסקים (מרק עדשים).
מרכיבים שתצטרך
קצפת בחנות 2 מיכליםקצפת בחנות 2 מיכלים
מרק עדשיםמרק עדשים
אורז לבןאורז לבן

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Chateau Ste. מישל ריזלינג. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.