קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות20
ציון בריאות8
מגזין

מאפינס פאי פקאן

מאפינס פאי פקאן
מאפינס עוגת פקאן מתכון יכול לספק הכמיהה הדרומית שלך בסביבה 45 דקות. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 20 . ארוחת הבוקר הזאת 180 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן למנה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג ההודיה. גשו לסופר וקנו את אגבה, תמצית ונילן, כפות קמח קוקוס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-435 היו אומרים שזה פגע במקום. נסו עוגת גבינה עם שוקולד פקאן, מאפינס פאי דלעת, ו מאפינס פקאן פאי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350ºF.In קערה קטנה, לשלב זרעי פשתן הקרקע 1-1 / 8 כוס משקה חלב קוקוס. הגדר aside.In קערה גדולה, לנפות יחד קמחי שקדים וקוקוס, סודה לשתיה, קינמון ומסטיק xanthan, ומערבבים עד בשילוב טוב.
מרכיבים שתצטרך
משקה חלב קוקוסמשקה חלב קוקוס
זרעי פשתן טחוניםזרעי פשתן טחונים
מסטיק Xanthanמסטיק Xanthan
כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
( 23)( 23)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
מוסיפים אגבה, וניל ומשקאות חלב קוקוס 1 כוס הנותרים, מוסיפים תערובת זרעי פשתן האחרון, ומערבבים רק עד לשלב ביסודיות.כפית לתוך שימורי מאפינס מוכנים (על 2/3 מלא), לארגן חצאי פקאן על גבי, אם תרצה, ואז לאפות 18 עד 20 דקות עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
משקה חלב קוקוסמשקה חלב קוקוס
כל ציפורן טחון, ג'ינג'ר ואגוז מוסקטכל ציפורן טחון, ג'ינג'ר ואגוז מוסקט
זרעי פשתןזרעי פשתן
דבש הדריםדבש הדרים
קמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכיתקמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכית
ציוד שתשתמש בו
בישול פולנטהבישול פולנטה
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
3
בואו לעמוד מחבתות 10 עד 15 דקות לפני הסרת בזהירות כדי חוט מדפים להתקרר לחלוטין.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Chateau Ste. מישל ריזלינג. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.