קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות12
ציון בריאות8
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפינס קציר זהב זרעי פשתן

מאפינס קציר זהב זרעי פשתן
מאפינס קציר זהב זרעי פשתן עשוי להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. מנה אחת מכילה 178 קלוריות, 5 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. והוא מספק כ 12 מנות . אם יש לכם קוקוס, דגני סיבים, קמח זהב, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. נסו מאפינס קציר זהב, מאפינס קציר זהב, ו פאי תפוחים קציר זהב (מתכונים דומים).

הוראות

1
תנור חימום עד 37
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
קו 12 כוסות מאפין בינוניות, 2 1/2x1 1/4 אינץ', עם כוסות אפייה נייר ותרסיס ישבנים עם ספריי אפייה nonstick.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס אפייהתרסיס אפייה
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
3
מניחים דגנים בין נייר שעווה, ניילון נצמד או בשקית פלסטיק; למחוץ עם סיכה מתגלגל (או למחוץ בבלנדר או מעבד מזון).
מרכיבים שתצטרך
דגני בוקרדגני בוקר
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
מערוךמערוך
בלנדרבלנדר
4
מערבבים דגנים וחלב בקערה גדולה; לתת לעמוד על 5 דקות או עד דגנים הוא מתרכך. מערבבים במרכיבים הנותרים. מחלקים את הבלילה באופן שווה בין כוסות מאפין.
מרכיבים שתצטרך
דגני בוקרדגני בוקר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
קערהקערה
5
אופים 22 עד 25 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי. מיד להסיר מאפינס מן פאן.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מחבתמחבת
6
מגישים חמים.

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוח קצוץתפוח קצוץ31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן קנולה או סויהשמן קנולה או סויה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגורר דקגזר מגורר דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני סיביםדגני סיבים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מעופףקוקוס מעופף4חלבוני ביצה או 1/2 כוס ללא שומן ללא כולסטרול ביצה מוצרחלבוני ביצה או 1/2 כוס ללא שומן ללא כולסטרול ביצה מוצר1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב ללא שומן (דל שומן) חלב ללא שומן (דל שומן)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי פשתן טחונים או זרעי פשתןזרעי פשתן טחונים או זרעי פשתן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,דבש הדריםדבש הדרים