קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות1
ציון בריאות18
מגזין

מוקה טירמיסו איטלקי

מוקה טירמיסו איטלקי
מוקה טירמיסו איטלקי דורש סביב 25 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 2710 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 192 גר' של שומן. אם יש לכם שוקולד חצי מתוק אפייה מרובע, מים, קצפתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו מוקה טירמיסו, מנטה מוקה Tiramisu, ו מנטה מוקה Tiramisu (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Castello di Ama קיאנטי Classico סן לורנצו Gran Selezione. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 48 דולר.
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
# 31 Wine Enthusiast Top 100 של 2018 אדום-אודם טהור. אף פירותי עם דובדבנים ותותים. כמה רמזים שלישוניים מזכירים עור. טעמים של פירות אדומים בשלים, עסיסי, מסקרן וארוך טווח. טאנינים בשלים ועדינים. טעם הלוואי מבטא רעננות תוססת עם הערות של פירות אדומים כהים, אדמה רטובה ועץ.