קושיקל
מוכן ב11 דק.
מנות3
ציון בריאות8
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מוקה מרשמלו מקסיקני

מוקה מרשמלו מקסיקני
מוקה מרשמלו מקסיקני עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון המשקה שלך. מתאים ל-3 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 214 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 4g של שומן למנה. אם יש לכם מקל קינמון, קקאו, חלב, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 11 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. מתכונים דומים: מוקה מרשמלו פופס, מוקה מקסיקני, ו תערובת מוקה מקסיקנית.

הוראות

1
מערבבים חלב מקל קינמון בסיר בינוני על חום בינוני; מביאים לרתיחה (לא להרתיח).
מרכיבים שתצטרך
מקל קינמוןמקל קינמון
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מהחום, וקריר לטמפרטורת החדר. זרוק מקל קינמון.
מרכיבים שתצטרך
מקל קינמוןמקל קינמון
3
מערבבים היטב קקאו, סוכר וגרגרי קפה בקערה קטנה; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
קפה נמסקפה נמס
אבקת קקאואבקת קקאו
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים תערובת קקאו לתערובת חלב במחבת, ערבוב עם מקצף עד חלקה. מערבבים בקרם מרשמלו. לבשל תערובת על חום בינוני 3 דקות או עד מחומם היטב, ערבוב כל הזמן עם מקצף. להפחית את החום נמוך, ומבשלים 1 דקה, ערבוב נמרצות עם תערובת להקציף כדי קצף.
מרכיבים שתצטרך
קרם מרשמלוקרם מרשמלו
אבקת קקאואבקת קקאו
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
מחבתמחבת
5
הסר מהחום; מערבבים בוניל.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
6
יוצקים לתוך ספלים.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות קונצ ' ה y טורו Marques דה Casa Concha פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
צבע אדום עמוק ועדין. האף מציג ניחוחות מרוכזים של תותים ופטל. החיך מציע מרקם מעודן וטעמים מורכבים של דובדבנים, פטל, שוש עם מבנה בולט. מרגיש כל כך שופע, בסדר ועדין.יין רב-תכליתי זה משתלב היטב עם בשרים לבנים כגון ארנב, חזיר, או שליו, כמו גם עם דגים שומניים וצדפות בהכנות קלות ועדינות. גם פארס טוב עם מנות אסיאתיות כגון מוקפץ וקארי מתון.