קושיקל
מוכן ב7 דק.
מנות11
ציון בריאות2
מגזין

מטבל טונה I

מטבל טונה I
מטבל טונה יכול להיות שאני בדיוק ה-hor d'oeuvre שאתה מחפש. מתאים ל-11 מנות. חלק אחד מהמנה הזו מכיל בערך 3 גרם חלבון , 1 גרם שומן ובסך הכל 27 קלוריות . תמורת 21 סנט למנה , מתכון זה מכסה 2% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה נטולת גלוטן ופסקטרית . אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. זה יהיה להיט באירוע הסופרבול שלך. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 7 דקות . גשו לסופר וקנו טונה, חמוצים, יוגורט ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 29% . הציון הזה גרוע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו מטבל מוס טונה , מטבל טונה מעושנת ומטבל טונה וצלפים .

הוראות

1
בקערה בינונית מערבבים יחד טונה, מיונז, חרדל, יוגורט ומיץ לימון. מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים פנימה את החמוצים המתוקים. שומרים בקירור עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
חמוצים מתוקיםחמוצים מתוקים
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, יין ורדים

טונה בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר, מרלו ויין רוזה. למרות שדגים משודכים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוזה גם ישתלב יפה, במיוחד אם הטונה שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. אתה יכול לנסות את Beaux Freres Willamette Valley Pinot Noir. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-50 דולר לבקבוק.
Beaux Freres Willamette Valley Pinot Noir
Beaux Freres Willamette Valley Pinot Noir
קוביית וילמט ואלי שלנו כוללת אתרי כרמים נבחרים במחוז יימהיל. היינות נהנים מאותה שלמות בתהליך ייצור היין כמו יינות האחוזה שלנו. אתרים אלה מעובדים באופן בר-קיימא ומצליחים להניב יבול נמוך מאוד. הוא אינו מוקנס או מסונן. זהו יין בעל גוף בינוני עד מלא עם טאנין מתוק, חומציות נמוכה וזר מסקרן של עצי יער, דומדמניות אדומות ודובדבנים שחורים. עם שמץ של תבלינים אסיאתיים יש לו קסם שאין להכחישו, משיי ומרקם קטיפתי. כל אלה הם סימני ההיכר של פינו אורגון 2009 הטובים ביותר והם מוצגים היטב ביין זה.