קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מילוי טאקו טופו

מילוי טאקו טופו
מילוי טאקו טופו המתכון מוכן בערך 20 דקות וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 129 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 5g של שומן כל אחד. אם יש לכם שמן, טופו, אבקת שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: Chipotle טורקיה טאקו מילוי, מילוי טורטליני עוף (או פטריות או טופו) , ו פודינג שוקולד טופו / מוס / מילוי עוגה.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Deloach נהר רוסי פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
דלואך נהר רוסי פינו נואר
דלואך נהר רוסי פינו נואר
צבע אדום יפה אודם בכוס, הנהר הרוסי 2018 פינו נואר נפתח עם ניחוחות פירות אדומים בהירים של תות ודובדבן. פטל, ריבס וטעמים שזיף כהה נפגשים עם מגע של תבלין וחומציות בהירה. זהו יין בעל גוף בינוני עם טאנינים מתונים וגימור מתמהמה