קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות20
ציון בריאות1
מגזין

ממרח סלמון שומשום

ממרח סלמון שומשום
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני תבלינים, אז נסו את ממרח סלמון השומשום. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 20 מנות עם 156 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן כל אחד. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם עשן נוזלי, גבינת שמנת, מיץ לימון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר פסקטריאן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 10 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 21%. ציון זה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו ממרח צ'דר שומשום, ממרח כרובית ושומשום קלוי, ו רילטות סלמון רזות (המכונה גם ממרח סלמון) עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה קטנה מקציפים גבינת שמנת ומיץ לימון עד לקבלת תערובת תפוחה.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים את הסלמון, השמנת החמוצה, השום, השומשום, העשן הנוזלי אם רוצים, כוסברה, פטרוזיליה, שמיר, מלח ופלפל; מקציפים עד לאיחוד. מכסים ומקררים לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
עשן נוזליעשן נוזלי
מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
שמירשמיר
3
מגישים עם קרקרים. מקררים שאריות.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, בעוד שסוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בעל גוף קל, נמוך טאנין כמו פינו נואר, משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. מרתפי הטומי של סילבר אוק נהר הרוסי פינו נואר עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 50 דולר לבקבוק.
טומי מרתפים על ידי סילבר אלון רוסי נהר פינו נואר
טומי מרתפים על ידי סילבר אלון רוסי נהר פינו נואר
עמק הנהר הרוסי שלנו משנת 2009 פינו נואר בעל צבע אודם עם הדגשות סגולות ואף מורכב של עלי כותרת של ורדים טריים, לילך, תפוחים מסוכרים, תבליני אפייה מתוקים ורמז למנטה. יש לו התקפה עשירה ורחבה על החיך ותווים של קרמל, חמאה ופירות אדומים בשלים. יין אקספרסיבי זה בעל גימור מאוזן של פירות, תבלינים, חומציות טבעית בהירה וטאנינים עדינים.