קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות0
מגזין

מרינדה ברוטב טריאקי

מרינדה ברוטב טריאקי
מרינדה ברוטב טריאקי דורש כ 20 דקות מההתחלה ועד הסוף. יש מרינדה זה 147 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. מתאים ל-4 מנות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה היפנית הזאת. 48 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. . זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. גשו לסופר וקנו חומץ אורז, מים, שום, וכמה דברים אחרים כדי להפוך אותו היום. מתכונים דומים: רוטב טריאקי ומרינדה, מאווי מרינדה רוטב טריאקי, ו עוף עם רוטב מרינדה ורוטב Kikkoman Teriyaki.

הוראות

1
מערבבים רוטב סויה, דבש, חומץ אורז, שמן שומשום, סוכר חום, שומשום, שום וג ' ינג ' ר יחד בסיר קטן על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ אורזחומץ אורז
זרעי שומשוםזרעי שומשום
סוכר חוםסוכר חום
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מקציפים קורנפלור למים בקערה; מוסיפים לתערובת רוטב סויה. לבשל רוטב, ערבוב באופן קבוע, בבית מבשלים עד מעובה, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
רוטב סויהרוטב סויה
רוטברוטב
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Birichino Jurassic Park Vineyard Old Vines Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
2017 ספורט בושם של דבש פריחת תפוזים, חמאת תפוחים, brimstone, וכמה מבשר מוזר של לילך אשר מפעיל לא רק את מערכת הריח, אלא גם את המערכת הלימבית, מערכת העצבים האוטונומית, ומערכות אחרות הממוקמות במגזרים רחוקים יותר. לחות קרקע ואקלים מיקרו במהלך עונת הגידול של 2017 נותרה גבוהה למדי במהלך עונת הגידול בשל הגשמים העצומים מהחורף הקודם, דבר שתרם לפיתוח בוטריטיס צנוע אך משמעותי. נתקלנו לאחרונה בתנאים אלה בשנת 2013 וייצרנו יין דומה לזה בציר-רק את יבש בסגנון הידוע על ידי הצרפתים כמו sec tendre - יבש, עדיין רך. וכמו בצירים קודמים, היין הזה תוסס בפלדת אל חלד ללא חיסון, והוא הזדקן עד האביב הבא ב 8 נירוסטה ו 2 חביות עץ אלון הונגרי ניטראלי.