קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות6
מגזין

מרק איטריות סרטנים מהירים

מרק איטריות סרטנים מהירים
מרק אטריות סרטנים מהיר יכול להיות רק ללא גלוטן, חלב חינם, ו pescatarian מתכון שחיפשת. מנה אחת מכילה 356 קלוריות, 7 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו מרק במחיר סביר. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-24 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך סוכר, סרטנים, רוטב דגים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 36%. מתכונים דומים: מרק נודלס תאילנדי, מרק אטריות אודון מהיר, ו מרק אטריות מהיר ללא עוף.

הוראות

1
מרתיחים את האטריות עד אל דנטה, ואז לנקז.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
2
שים את המניה במחבת עם רוטב הדגים, מיץ ליים, אניס כוכב וקורט של סוכר. מביאים לרתיחה ומוסיפים את האטריות וסרטנים. חם דרך, ואז לשפוך לתוך קערה ומגישים עם נענע, כוסברה וצ ' ילי.
מרכיבים שתצטרך
רוטב דגיםרוטב דגים
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. הפינו האורגני Ziobaffan עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו