קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות10
ציון בריאות35
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק גבינה ברוקולי

מרק גבינה ברוקולי
מרק גבינה ברוקולי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה זו מכילה כ 20 גרם חלבון 30 גרם של שומן, וסך הכל 443 קלוריות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. מתכון זה של חלוצה אישה יש 1 אוהדים. אם יש לך אגוז מוסקט, חלב, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. נסו ברוקולי ומרק גבינה, ברוקולי ומרק גבינה, ו מרק גבינה ברוקולי (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה בסיר על חום בינוני, ואז מוסיפים את הבצל. מבשלים את הבצל במשך 3 עד 4 דקות, ואז מפזרים את הקמח מעל. מערבבים לשלב ומבשלים 1 דקה בערך, ואז לשפוך חלב וחצי.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים אגוז מוסקט, מוסיפים ברוקולי, קורטוב קטן של מלח, והרבה פלפל שחור. מכסים ומפחיתים את החום לנמוך. מבשלים במשך 20 עד 30 דקות, או עד הברוקולי הוא מכרז. מערבבים בגבינה ומאפשרים להמיס. לטעום תבלינים ולהתאים במידת הצורך. לאחר מכן, או לשרת כפי שהוא, או מועך אותו עם מחית תפוחי אדמה כדי לשבור את הברוקולי קצת, או להעביר לבלנדר בשתי קבוצות ומחית לחלוטין. (אם אתה מחית אותו בבלנדר, להחזיר אותו לחום ולאפשר לחמם. להתיז במרק עוף במידת הצורך לדילול.) תהנה!
מרכיבים שתצטרך