קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות34
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק גולש הונגרי

מרק גולש הונגרי
מתכון מרק גולש הונגרי מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט סופר ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון מזרח אירופה. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 351 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. אם יש לך גזר, שיני שום, גזר לבן, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. מתכונים דומים: מרק גולש הונגרי, מרק גולש הונגרי, ו מרק גולש הונגרי קל.

הוראות

1
שמן חום בסיר גדול כבד מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים בצל וזרעי קימל וטוגנים עד שבצל מתחיל להתרכך, כ -8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים בשר ופפריקה; מטוגנים עד שהבשר חום מכל הצדדים, כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
להוסיף מרק. מביאים לרתיחה, משפשפים חתיכות משוחות בתחתית הסיר. להפחית את החום נמוך; מבשלים עד הבשר הוא רק רך, על 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים תפוחי אדמה, גזר לבן, גזר ושום למרק. מבשלים עד ירקות רכים, על 15 דקות. מערבבים עגבניות, סלרי ופלפל פעמון. מבשלים עד ירקות ובשר הם מאוד רך, על 15 דקות יותר. מגניב במקצת.
מרכיבים שתצטרך
6
מעביר 3 1/2 כוסות מרק לבלנדר. להתמזג עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים למרק בסיר. מוסיפים פטרוזיליה. מרק העונה לפי הטעם עם מלח ופלפל. (ניתן לעשות 2 ימים קדימה. מגניב מעט; צמרמורת חשופה עד קר, ואז לכסות ולהכניס למקרר. הביאו להרתיח לפני ההגשה.)
מרכיבים שתצטרך
8
מרק מצקת ל-6 קערות. למעלה כל אחד עם 1 כף שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך