קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות95
מגזין

מרק דייגים

מרק דייגים
מרק דייגים הוא אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה זו מכילה סביב 32 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 322 קלוריות. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 4 . גשו לסופר וקנו פטרוזיליה שטוחה, דגים, זיתים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. עם כפית נסו מרק דייגים, מרק דייגים עם דג אמנון, שרימפס, עגבניות וצלפים, ו עוגת דייגים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן בסיר גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיף את הכרישה ומבשל, ערבוב, במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את השום והשומר ומבשלים 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את השרי, העגבניות והמיצים שלהם, המלח והפלפל האדום ומביאים לרתיחה. להפחית חום ומבשלים 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את הדגים והמולים ומבשלים בעדינות עד שהדגים מבושלים דרכם והשבלולים נפתחים, כ -5 דקות. מערבבים את הפטרוזיליה ומצקת את המרק לקערות בודדות.
מרכיבים שתצטרך
6
מגישים עם הזיתים. טיפ: נסה את המנה הזאת עם סרטן מאודה במקום דגים ומולים. בקש ממוכר הדגים שלך לפצח ולנקות את הסרטן בשבילך.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את הסרטן, בקליפה, למרק ומבשלים עד שהבשר מחומם דרך, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה-Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive Pinot Gris עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive פינו גריס
Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive פינו גריס