קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

מרק טום יאם גונג של ג'ט טילה

מרק טום יאם גונג של ג'ט טילה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מרק, אז נסו את מרק טום יאם גונג של ג'ט טילה. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 75 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. מתכון זה מכלמתכונים יש 5 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 45 דקות. זה הוא די יקר מתכון לחובבי אוכל אסייתי. אם יש לכם פטריות קש, צ'ילי תאילנדי, שרימפס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני דיאטה. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. עם כפית ציון 50%, המנה הזו מוצקה. נסו מרק טום יאם גונג, טום יאם גונג (מרק שרימפס תאילנדי חריף), ו טום יאם גונג (מרק שרימפס חם וחמוץ תאילנדי) עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
חממו את הברוילר של התנור והגדירו את מתלה התנור על כ -6 סנטימטרים ממקור החום. מרפדים תבנית בנייר אלומיניום.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מניחים את הפלפלים על תבנית האפייה המוכנה.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מבשלים מתחת לפטם שחומם מראש, הופכים מדי פעם עד שעור הפלפלים השחיר ושלפוחית, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
4
מניחים את הפלפלים המושחרים בקערה, ואוטמים היטב בניילון. אפשר לפלפלים לאדות כשהם מתקררים, בערך 20 דקות. לאחר שהתקרר, הסר והשליך את העור, הזרעים והגבעול. קוצצים את הצ ' ילי הקלוי.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
זרעיםזרעים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
5
יוצקים את מרק העוף לסיר גדול, ומביאים לרתיחה על אש בינונית-גבוהה. מערבבים פנימה את השרימפס, הפטריות והצ ' ילי הקלוי הקצוץ. מחזירים לרתיחה, ומבשלים עד שהשרימפס כבר לא שקופים במרכז, בערך 1 דקה. מערבבים פנימה את רוטב הדגים, מיץ הליים ומשחת הצ 'ילה עד להמסת משחת הצ' ילה. מצקת לקערות, ומקשטים כל קערה בעלה ליים וענף כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
הדבק צ ' יליהדבק צ ' ילי
רוטב דגיםרוטב דגים
מיץ לייםמיץ ליים
פטריותפטריות
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שרימפסשרימפס
לייםליים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת
סירסיר

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן הם אפשרויות נהדרות לתאילנדית. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. אתה יכול לנסות את דר 'הרמן דר' ה ' ריזלינג. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-18 דולר לבקבוק.
ד ר הרמן ד ר ה ריזלינג
ד ר הרמן ד ר ה ריזלינג
ניחוחות של עשבי תיבול ופירות אבן. מתוק, טרי, פירותי עם חומציות תוססת. יין זה אידיאלי לאוכל חריף במיוחד אסייתי מתובלמטבח, החומציות הקלה והרעננה היא כזו שאפשר ליהנות ממנה בכוחות עצמה.