קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות11
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק ירקות זול

מרק ירקות זול
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מרק, אז תנו הזדמנות ל מרק ירקות גביני. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 12 גרם חלבון, 20 גרם שומן, ובסך הכל של 297 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. גשו לסופר וקנו בצל, גבינת צ'דר, פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 66%. הציון הזה מוצק. נסו מרק ירקות זול, מרק ירקות זול, ו מרק ירקות זול (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול הקפיצו בצל ב -2 כפות חמאה עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים מים, ירקות ומרק. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 20 דקות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
דלעות פאי בינוני כל אחת)דלעות פאי בינוני כל אחת)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3
בינתיים, בסיר קטן, ממיסים את החמאה שנותרה. מערבבים פנימה את הקמח, הפפריקה והפלפל לתערובת אחידה. מוסיפים בהדרגה חלב ושמנת. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה. מנמיכים את האש; מערבבים גבינה עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
4
מוסיפים למרק; מחממים דרך.
מרכיבים שתצטרך
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
5
מפזרים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)

מרכיבים

5(חוֹרֶף)חמאה, מחולקתחמאה, מחולקת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב מגוררכרוב מגורר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר פרוסגזר פרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרגרי בוליון עוףגרגרי בוליון עוף3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה8ריבס, קצוץ טרי או קפואפטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי שמנתחצי שמנת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית לימה קפואה, מופשרתשעועית לימה קפואה, מופשרת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה קלופים חתוכים לקוביותתפוחי אדמה קלופים חתוכים לקוביות170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1-1 / 2 כוסות גבינת צ'דר גרוסה1-1 / 2 כוסות גבינת צ'דר גרוסה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן