קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

מרק עגבניות ולחם טוסקני-פאפה אל פומודורו

מרק עגבניות ולחם טוסקני-פאפה אל פומודורו
עגבניות טוסקניות ומרק לחם-פאפן אל פומודורו עשוי להיות רק המרק שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 6 גר' של חלבון, 17 גרם של שומן, וסך הכל 265 קלוריות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לך עלים בזיליקום, שיני שום, שמן זית כתית מעולה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. נסו מרק לחם ועגבניות (פאפן אל פומודורו), לה פאפן אל פומודורו-מרק לחם עגבניות, ו פאפן אל פומודורו (לחם ומרק עגבניות) (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מעיל סיר רחב גדול עם שמן זית על אש בינונית ולהוסיף את הבצל. מתבלים במלח ופלפל אדום מרוסק, לפי הטעם ומבשלים עד שהבצל רך ומאוד ארומטי, בערך 8 עד 10 דקות. לזרוק את השום ולבשל במשך 2 עד 3 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
שמן זיתשמן זית
שוםשום
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים את היין ומבשלים עד שהוא מצטמצם בחצי. מערבבים את העגבניות, מתבלים במלח, טועמים ומבשלים עד שהעגבניות רכות ועסיסיות מאוד, בערך 12 עד 15 דקות. תזרקו פנימה את כל עלי הבזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום טריבזיליקום טרי
עגבנייהעגבנייה
מלחמלח
ייןיין
4
עבודה בקבוצות, בזהירות לנקות את העגבניות בבלנדר*. החזר את מחית העגבניות לסיר והוסף את מיץ העגבניות ואת הלחם. מבשלים את המרק על חום בינוני עד הלחם איבד לחלוטין את צורתו ואת המרק הוא ממש עבה, על 20 דקות. לטעום את המרק ולהתאים את התיבול, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
מיץ עגבניותמיץ עגבניות
מחית עגבניותמחית עגבניות
תיבולתיבול
עגבנייהעגבנייה
לחםלחם
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
סירסיר
5
מצקת את המרק לתוך קערות ומגישים מקושטים עם גבינה מגוררת, בזיליקום chifponade ו טפטוף של שמן הגמר שומן גדול.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
באזיל!באזיל!
מרקמרק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 48 דולר לבקבוק.
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
# 31 Wine Enthusiast Top 100 של 2018 אדום-אודם טהור. אף פירותי עם דובדבנים ותותים. כמה רמזים שלישוניים מזכירים עור. טעמים של פירות אדומים בשלים, עסיסי, מסקרן וארוך טווח. טאנינים בשלים ועדינים. טעם הלוואי מבטא רעננות תוססת עם הערות של פירות אדומים כהים, אדמה רטובה ועץ.