קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 10 דק.
מנות12
ציון בריאות11
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק עוף אנצ'ילדה מתבשל לאט

מרק עוף אנצ'ילדה מתבשל לאט
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל מרק אנצ'ילדה עוף לבישול איטי. מנה אחת מכילה 291 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לך לחנות ותביא כמון, עוף, עגבניות משומר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. הכנת המנה לוקחת כ 8 שעות ו-10 דקות. מתכונים דומים: מרק אנצ'ילדה עוף בתנור איטי, מרק אנצ'ילדה עוף בבישול איטי, ו מרק אנצ'ילדה עוף בתנור איטי.

הוראות

1
מניחים את כל המרכיבים (מלבד טורטיות תירס, שמן זית, וגבינה) לתוך סיר איטי.
מרכיבים שתצטרך
טורטיה תירסטורטיה תירס
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
מבשלים נמוך במשך 6-8 שעות.
3
לאחר 6-8 שעות לקחת מחית תפוחי אדמה ומעוך את העגבניות. זה צריך גם לגרוס את העוף, אבל אם אתה רוצה את החתיכות קטנות יותר אתה יכול לגרוס את העוף בתוך סיר החרס.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
ציוד שתשתמש בו
מרסק תפוחי אדמהמרסק תפוחי אדמה
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
4
מחממים את התנור ל 177°. לשפשף שמן זית משני צידי טורטיות התירס (מוסיפים מלח אם תרצה) וחותכים לרצועות דקות.
מרכיבים שתצטרך
טורטיה תירסטורטיה תירס
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
(צינור גדול)(צינור גדול)
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
5
מניחים על תבנית אפייה במשך כ -10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול קצוץ פלפל צ'ילי ירוקיכול קצוץ פלפל צ'ילי ירוק425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול כל קלופים עגבניותיכול כל קלופים עגבניות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקראפט בסגנון מקסיקני מגורר דק ארבע גבינהקראפט בסגנון מקסיקני מגורר דק ארבע גבינה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עוף, מבושלעוף, מבושל7טורטיות תירסטורטיות תירס11 קילו קישואים,¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו0(יכול להיות או להרחיק)עלי בזיליקום יבשיםעלי בזיליקום יבשים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)pkg. תירס קפואpkg. תירס קפוא11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה12ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב אנצ'ילדה (רוטב אדום מתון)רוטב אנצ'ילדה (רוטב אדום מתון)11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות פרנסיס פורד קופולן אורגון פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
הפינו נואר הזה, שגדל בכינוי שחווה קיץ קריר וחורף מתון, מציע ניגוד מרגש לביקבוק הקליפורני של קופולה, המביע מבנה טאנין עדין יותר וחומציות גבוהה יותר שהופכת אותו לאלגנטי ומידתי היטב. יין זה משקף את המהות של האפלאסיון והטעמים שהופכים את פינו נואר אורגון לרצוי כל כך.קל ומסוגנן, החיך מציג בחירה טריה, חומציות תוססת, ומתיקות אלון מאוזנת היטב.הבציר הזה הוא פירות קדימה עם מרקמים גמישים satinyואת הטאנינים בשלים. בזכות מבחר חבית זהיר, notesof שקדים בגריל ולחם קלוי הם beautifulyintegrated לתוך מטריצת הטעם.