קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות7
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק פטריות דרומי

מרק פטריות דרומי
מרק פטריות דרומיות יכול להיות מתכון טוב להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 412 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של מזון דרומי. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו לחם, מלח ופלפל, גבינת צ'דר חדה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו מרק פטריות דרומי, מרק תפוחי אדמה דרומי, ו Southern New Year ' S Day Sup (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול, לשלב את הפטריות, בצל מרק עוף. מביאים לרתיחה, ואז מבשלים מכוסה במשך 15 דקות על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
פטריותפטריות
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מערבבים יחד את החמאה נמסה וקמח לעשות משחה. מערבבים את הדבק לתוך המחבת עם הירקות. להגדיל את החום בינוני, ומערבבים בהדרגה את החלב. המשך לבחוש כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
כאשר התערובת מתעבה ומתחיל לרתוח, מערבבים בקרם. מבשלים על אש נמוכה ללא רותחים במשך כ 10 דקות, או עד הפטריות רכות. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטריותפטריות
קרםקרם
4
מצקת את המרק לתוך קערות, לקצץ חתיכות של טוסט כדי להתאים את הקערות. חמאה הטוסט, ומניח על גבי המרק.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
טוסטטוסט
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת
5
מפזרים את הגבינה על הלחם ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
לחםלחם

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות את המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי