קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות11
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק קיץ-סקווש קר עם קארי

מרק קיץ-סקווש קר עם קארי
מרק קיץ-סקווש צונן עם קארי נטול גלוטן,, שלם 30, וצמחוני מרק. מנה אחת מכילה 66 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-5 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה מושלם עבור סתיו. אם יש לך אבקת קארי, בצל, חלב חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: מרק סקווש קיץ קר עם יוגורט, מנטה, קרוטונים שאור, קוקוס קארי קיץ מרק סקווש, ו מרק קיץ מלון מקורר.

הוראות

1
לבשל אבקת קארי בסיר גדול מעל חום בינוני 1 דקה או עד קלוי.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים סקווש, בצל ומרק. מביאים לרתיחה; מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 25 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
סקוושסקווש
מרקמרק
בצלבצל
3
מניחים תערובת סקווש בבלנדר; תהליך עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
סקוושסקווש
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
4
יוצקים תערובת לקערה; מכסים ומקררים. מערבבים בחמאה, מנטה, ומלח.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
מנטהמנטה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Lubanzi Chenin בלאן. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.