קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

מרק שעועית לבנה עם מרווה מטוגנת

מרק שעועית לבנה עם מרווה מטוגנת
מרק שעועית לבנה עם מרווה מטוגנת נטול גלוטן,, ללא חלב וצמחוני מרק. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 166 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 5 דקות. לכו לחנות ותביאו מלח, בצל, פלפל טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו שעועית לבנה & מרק Chanterelle עם מרווה, שעועית לבנה, מרווה ומרק נקניק, ו מרק שעועית לבנה עבה עם סלמי מחבת מטוגן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את שמן הזית בסיר קטן.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיף את השום, גזר, בצל וסלרי וsautã© אותם, ערבוב לעתים קרובות, עד שהירקות מתרככים. בערך 6 דקות. אל תתנו לירקות צבע. כבה את החום והוסף את המרווה הקצוצה leaves.In תנור הולנדי גדול עם מכסה, לשלב את השעועית עם מרק מספיק כדי לכסות אותם על ידי כ 2 אינץ', 1 ½ כפית מלח, פלפל ותערובת בצל sautã©ed. להביא את הסיר לרתיחה נמוכה על גבי התנור. מכסים את הסיר ואופים עד השעועית מבושלים, 1 עד 1 ½ שעות בערך. מתבלים בטעם עם יותר מלח ופלפל. להפריש להתקרר.לאחר השעועית יש מקורר מחית אותם עם בלנדר טבילה כדי עקביות הרצוי. ייתכן שיהיה עליך להוסיף מלאי נוסף כדי להשיג את המרקם שהיית like.To מגישים מצקת את המרק לתוך קערות מרק ומקשטים עם כמה עלים sag e כי כבר מטוגן בשמן זית עד פריך אבל לא נשרף.
מרכיבים שתצטרך
1/2 ענף רוזמרין1/2 ענף רוזמרין
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב
(צינור גדול)(צינור גדול)
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
מצקתמצקת