קושיקל
מוכן ב2 דק.
מנות3
ציון בריאות41
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק שרימפס קוקוס

מרק שרימפס קוקוס
מרק שרימפס קוקוס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתאים ל-3 מנות. מנה אחת מכילה עד 56 גרם חלבון 39 גרם של שומן, וסך הכל 787 קלוריות. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פסטה אנג'ל שיער, מלח גס, בצל ירוקוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זמן הכנת המתכון כ 2 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, נסו קוקוס Laksa עם שרימפס (קוקוס-קארי מרק אטריות עם שרימפס), Moilee שרימפס קראלה (שרימפס בקארי ומרק קוקוס), ו מרק קוקוס שרימפס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.