קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

מרק תפוחי אדמה ללא לקטוז

מרק תפוחי אדמה ללא לקטוז
מרק תפוחי אדמה ללא לקטוז הוא מתכון ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו, ומתכון שלם של 30 מנות עם 6 מנות. מנה אחת מכילה 198 קלוריות , 7 גרם חלבון ו -6 גרם שומן . תמורת 80 סנט למנה , מתכון זה מכסה 10% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אפשר ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד לסתיו . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. אם יש לכם תפוחי אדמה, סלרי, מרק עוף וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב כמזנון מאוד זול. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 46% . הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: עוגת שקדים (ללא חיטה לחתונה וללא לקטוז) , פרנץ' טוסט , ומאפינס האוכמניות הטובים ביותר ללא לקטוז .

הוראות

1
בסיר גדול מטגנים בצל וסלרי בשמן עד לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוק קצוץ, לא חובהפלפל ירוק קצוץ, לא חובה
תפוחי אדמה אדומים, חתוכים לרבעיםתפוחי אדמה אדומים, חתוכים לרבעים
שמנת חמוצה או שמנת חמוצה מקסיקניתשמנת חמוצה או שמנת חמוצה מקסיקנית
ציוד שתשתמש בו
3 אונקיות עוגיות ג'ינג'רס, מרוסקות דק (בערך 12)3 אונקיות עוגיות ג'ינג'רס, מרוסקות דק (בערך 12)
2
מוסיפים מרק ותפוחי אדמה; להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים 15-20 דקות או עד שתפוחי האדמה רכים.
מרכיבים שתצטרך
חצאי חזה עוף ללא עצמות כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'חצאי חזה עוף ללא עצמות כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
3
מצננים מעט. בבלנדר מעבדים מחצית מהמרק עד לקבלת מרקם חלק. חוזרים למחבת; חום דרך.
מרכיבים שתצטרך
6 נקניקיות ברטוורסט, חתוכות לחתיכות של 2 אינץ'6 נקניקיות ברטוורסט, חתוכות לחתיכות של 2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת צ'דר חדה מגוררת KRAFT®חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת צ'דר חדה מגוררת KRAFT®
1 פובלנו צ'ילי, צלוי, קלוף וחתוך לקוביות1 פובלנו צ'ילי, צלוי, קלוף וחתוך לקוביות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Domaine Carneros Brut. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-27 דולר לבקבוק.
דומיין קרנרוס ברוט
דומיין קרנרוס ברוט
בציר המתוארך בכל שנה, Domaine Carneros Brut Cuvée מייצג את מיטב הפינו נואר והשרדונה של קרנרוס שיוצרו ליין מבעבע קלאסי. הכינוי הוא 100% קרנרוס. הברוט התיישן בבקבוק במשך שלוש שנים לפני השחרור. זה ימשיך לפתח עומק ומורכבות נוספים ככל שהוא יתבגר. לקוויה זו ניחוחות של פרחי אחו, אגסים וקליפת הדרים משופרים עם תווים של טוסט, וניל ותבלינים. היין בנוי בצורה אלגנטית, עשיר, עגול ובעל טעם עם גימור קרמי ארוך המהווה את סימן ההיכר של יינות דומיין קרנרוס. מוגש יפה עם גבינות שמנת כפולות או משולשות, הוא גם מתאים במיוחד עם צדפות, רכיכות, דגים, עופות, מטבח אסיאתי וקליפורניה.