קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות57
מגזין

ניוקי עם שעועית לבנה

ניוקי עם שעועית לבנה
ניתן להכין את המתכון ניוקי עם שעועית לבנה תוך כ-30 דקות. מתכון זה מכין 6 מנות עם 295 קלוריות, 13 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. מתכון זה מ טעם הבית דורש שמן זית, פלפל, בצל, וחלק-גבינת מוצרלה רזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית ים תיכונית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 83%, שהוא מרהיב. מתכונים דומים: ניוקי מחבת עם מנגולד ושעועית לבנה, ניוקי מחבת עם מנגולד ושעועית לבנה, ו ניוקי מחבת עם מנגולד ושעועית לבנה.

הוראות

1
במחבת גדולה מחממים שמן על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים בצל; מבשלים ומערבבים עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
3
להוסיף שום; לבשל 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
4
מוסיפים ניוקי; מבשלים ומערבבים 5-6 דקות או עד להזהבה. מערבבים שעועית, עגבניות,תרד ופלפל; מחממים.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
ניוקיניוקי
תרדתרד
פלפלפלפל
שעועיתשעועית
5
מפזרים גבינות; מכסים ומסירים מהאש.
6
בואו לעמוד 3-4 דקות או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה

ציוד

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיקיו וטרביאנו הם הבחירות המובילות שלי לניוקי. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא קסטלני קיאנטי אנאטה. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
קסטלני קיאנטי אנאטה
קסטלני קיאנטי אנאטה
אודם בהיר בצבע אדום. האף עז ופירותי עם ניחוח סגול ורמז קל של דובדבנים ודומדמניות אדומות. החיך יבש ומאוזן, טאני קל שהופך לרכות קטיפתית.משתלב היטב עם פסטות טעימות למנות פסטה חריפות. אידיאלי עם צלי, סטייקים ועגל בגריל.תערובת: 90% סנג 'ובזה, 10% סיליג' יולו