קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

נקניק עוף & אספרגוס קיש

נקניק עוף & אספרגוס קיש
המתכון נקניק עוף & אספרגוס קיש יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 45 דקות. מנה אחת מכילה עד 52 גרם חלבון 158 גרם של שומן, וסך הכל 2643 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 61 אדם התרשמו מתכון זה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. גשו לסופר וקנו חניתות אספרגוס, מלח ופלפל, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב השמנת הכבדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופות שלג תוצרת בית עם ביצי חמאת בוטנים של ריס כקינוח. נסו קיש עוף ואספרגוס, קיש עוף ואספרגוס, ו קיש Aux Asperges Et Saumon (אספרגוס וסלמון קיש) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתי בתפריט? נסה זיווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Superieur Chateau Jalousie Beaulieu בורדו. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Chateau Jalousie Beaulieu בורדו Superieur
Chateau Jalousie Beaulieu בורדו Superieur
שאטו Jalousie Beaulieu הוא יין משובח עם אף אלגנטי, מסומן על ידי פירות אדומים ותבלינים. החיך בעל מרקם בשרני וטאנינים עדינים.