קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות10
מגזין

סופלה שוקולד

סופלה שוקולד
סופלה שוקולד יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את הרפרטואר העיקרי שלך כמובן. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 828 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 43 גרם של שומן כל אחד. 8 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם שוקולד מריר, קרם טרטר, קמח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החלמונים ביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,משמש מתפורר כקינוח. זה מושלם עבור יום ולנטין. זה הובא לכם על ידי מרתה סטיוארט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : עוגות סופלה שוקולד לבן עם רוטב פטל-שוקולד, עוגות סופלה שוקולד מריר עם אספרסו-רוטב שוקולד, ו סופלה ליקר שוקולד תפוזים עם רוטב שוקולד.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו
Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו
הארומה המורכבת מנוקדת בנגיעות ארוכות טווח של פירות יער אדומים בשלים לחלוטין. שיכור כמו יין צעיר, Château Pindefleurs מאפשר פריחתו הטרייה לפרוח. שמור במרתף, זה פותח טעם ארוך ומשיי בפה, הסימן של Grands Crus של סנט אמיליון.תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק