קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות10
ציון בריאות12
מגזין

סופרבול סלסה מטבל

סופרבול סלסה מטבל
מטבל סלסה בסופרבול עשוי להיות בדיוק המתכון המקסיקני שאתה מחפש. מתכון ללא גלוטן זה מגיש 10 ומחירו 2.04 $ למנה . למנה זו יש 679 קלוריות , 29 גרם חלבון ו -46 גרם שומן למנה. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד עבור הסופרבול . אם יש לכם סלסה, בצל ירוק, צ'יפס טורטייה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 27 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעתיים . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 67% . הציון הזה מוצק. סופרבול Tomatillo Salsa Verde , Super Bowl Taco Dip וסלסת עגבניות טריות ואבוקדו לסופרבול (Go Hawks!) דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר בישול איטי שמוגדר לחום גבוה, מניחים את הגבינה המעובדת והחלב. מכסים ומבשלים, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהגבינה נמסה ומתערבבת היטב עם החלב.
מרכיבים שתצטרך
לחסום גבינת קולבי, חתוכה לקוביותלחסום גבינת קולבי, חתוכה לקוביות
בננה נוספת לא חובהבננה נוספת לא חובה
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
מניחים נקניק חזיר טחון במחבת בינונית. מבשלים על אש בינונית גבוהה עד להשחמה אחידה.
מרכיבים שתצטרך
נקניק חזיר טחוןנקניק חזיר טחון
ציוד שתשתמש בו
1 1/2 כוסות (5 אונקיות) אפונת סוכר, חתוכה לחתיכות בגודל 1 אינץ'1 1/2 כוסות (5 אונקיות) אפונת סוכר, חתוכה לחתיכות בגודל 1 אינץ'
3
מערבבים פנימה בצל לבן. מבשלים ומערבבים עד שהבצל שקוף.
מרכיבים שתצטרך
בצל לבןבצל לבן
2 כוסות רומנו מגורר2 כוסות רומנו מגורר
4
מסירים מהאש ומסננים.
5
מערבבים את תערובת הנקניק לתוך תערובת הגבינה. מנמיכים את החום לנמוך.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
לחסום גבינת קולבי, חתוכה לקוביותלחסום גבינת קולבי, חתוכה לקוביות
6
מערבבים פנימה סלסה ושעועית שחורה. המשך לבשל, תוך ערבוב מדי פעם, כשעה.
מרכיבים שתצטרך
(טרידר ג'ו'ס)(טרידר ג'ו'ס)
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
7
מקשטים בבצל ירוק ומגישים עם שבבי טורטייה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
חזה הודו רוטיסריחזה הודו רוטיסרי

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Banfi Rosa Regale Brachetto (ספליט). יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-8 דולר.
Banfi Rosa Regale Brachetto (פיצול)
Banfi Rosa Regale Brachetto (פיצול)
ל-Rosa Regale Brachetto 2013 יש בוקקט של פטל, תותים ועלי כותרת של ורדים עם חיך מרענן בשל החומציות הפריכה והטעם המפתה של הפטל. מושלם לכל אירוע. יין מבעבע ייחודי וחגיגי, אפרטיף מפתה ויין קינוח אלגנטי. משתלב היטב עם פירות ים, גבינות, מאכלים חריפים ושוקולד. הגש צונן.