קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

סלט אבטיח בגריל

סלט אבטיח בגריל
סלט אבטיח בגריל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון זה נטול גלוטן וצמחוני יש 460 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה מ Foodnetwork יש 97 אוהדים. אם יש לך ארוגולה תינוק, מלח כשר, פלפל סדוק, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מרהיב של 81%. נסו סלט אבטיח בגריל, סלט אבטיח בגריל, ו סלט אבטיח בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
לעמוד בצד לחתוך אבטיח חצי למטה על קרש חיתוך לחתוך את הקליפה, משאיר גוש מוצק של מלון. סובב את הבלוק על צידו וחתוך אותו ל 8 ריבועים, בערך 3 על ידי 3 אינץ 'ו 1 אינץ' עבה.
מרכיבים שתצטרך
אבטיחאבטיח
מלוןמלון
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
3
יוצקים את החומץ לסיר קטן ומביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה. מבשלים עד מופחת עקביות סירופ עבה. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
סירופסירופ
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מחממים מחבת גריל לא דביקה על חום בינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
5
טפטוף רק מספיק שמן זית על פרוסות אבטיח מעיל דק ומניח על מחבת גריל חם. גריל כל צד על 2 דקות עד סימני גריל מופיעים; להעביר צלחת ועונה עם מלח.
מרכיבים שתצטרך
אבטיחאבטיח
שמן זיתשמן זית
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
6
כדי להרכיב את הסלטים, לשים על 1/4 כוס ארוגולה התינוק על צלחת הגשה, ואחריו פרוסת אבטיח בגריל במרכז, ומעל עם כף גבינה מתפוררת ועוד 1/4 ארוגולה כוס.
מרכיבים שתצטרך
גבינה מתפוררתגבינה מתפוררת
ארוגולהארוגולה
אבטיחאבטיח
7
הוסף עוד פרוסת אבטיח ועוד כף גבינה. חזור עם שאר החומרים. לסיים כל סלט עם טפטוף קל מאוד של שמן זית וסירופ בלסמי. אבק עם פלפל שחור ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
אבטיחאבטיח
שמן זיתשמן זית
גבינהגבינה
סירופסירופ