קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות22
מגזין

סלט אגס אסייתי עם אגוזי פקאן

סלט אגס אסייתי עם אגוזי פקאן
סלט אגס אסייתי עם אגוזי פקאן עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. מנה אחת מכילה 191 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. לכו לחנות ותביאו חומץ שמפניה, גבינת גורגונזולה, סירופ מייפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו סלט אגס ואשכוליות אסייתי עם סאקה גרניטן וסורבה אגס, סלט אגס ותפוחים w / Gruyere & אגוזי פקאן קלויים, ו סלט כרוב עם תפוח, אגס ופקאנים קלויים (מתכונים דומים).

הוראות

1
להקציף יחד 5 החומרים הראשונים. בקערת הגשה גדולה, לשלב frise, אגסים, פקאן.
מרכיבים שתצטרך
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
4 כפיות אגוזי מלך קצוצים4 כפיות אגוזי מלך קצוצים
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
2
לטפטף רוטב על סלט ולזרוק היטב למעיל.
3
מפזרים גבינה על גבי ולתת עוד זריקה מהירה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא תערובת שאנין בלאן מסה. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.