קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות40
מגזין

סלט אגס טרי עם רוטב שומשום אסיאתי

סלט אגס טרי עם רוטב שומשום אסיאתי
סלט אגס טרי עם רוטב שומשום אסיאתי עשוי להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, ומתכון טבעוני יש 82 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם בצל ירוק, אגסים ברטלט, כרוב, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו סלט תפוחי אדמה אסייתי חם עם שומשום & רוטב צ'ילה טרי, סלט אסייתי עם רוטב שומשום, ו שיטאקי קלוי וסלט אגס אסייתי עם ויניגרט מיסו-שומשום (מתכונים דומים).

הוראות

1
לזרוק יחד 5 המרכיבים הראשונים בקערה גדולה, טפטוף עם רוטב שומשום אסיאתי, זורק בעדינות למעיל.
מרכיבים שתצטרך
מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מפזרים זרעי שומשום, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)
3
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.