קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

סלט טונה עם פלפלים ועשבי תיבול (לא מיונז)

סלט טונה עם פלפלים ועשבי תיבול (לא מיונז)
סלט טונה עם פלפלים ועשבי תיבול (לא מיונז) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 346 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 22 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 18 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. אם יש לכם צ'ילי, טונה, פלפל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. מתכונים דומים: כריכי טונה בגריל עם בצל, פלפלים ומיונז צ'ילה-כוסברה, פלפלים ממולאים עם פטיאן ועשבי תיבול, ו חציל קלוי עם פלפלים, עגבניות ועשבי תיבול.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות מרלו מחוז Peju. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 38 דולר לבקבוק.
מרלו מחוז פג ' ו
מרלו מחוז פג ' ו
צבע אודם עמוק, המרלו 2016 מציע ניחוחות ריחניים, שכבתיים של רימונים עסיסיים, תבלין אפייה וקמצוץ ארז. פירות עבותים של דובדבנים ובלקברי עוטפים את החיך. רמזים רכים של שקדים קלויים ווניל מגיעים לשיאם בגימור אלגנטי. טעים עכשיו, מרלו זה ימשיך להתבגר במשך 6-8 השנים הבאות.תערובת: 95% מרלו, 4% קברנה סוביניון, 1% פטיט סירה