קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות74
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט סלמון עם רוטב צ'ילה אדום-קיסר

סלט סלמון עם רוטב צ'ילה אדום-קיסר
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו סלט סלמון עם רוטב צ'ילה-קיסר אדום. מתכון זה מכין 4 מנות עם 225 קלוריות, 17 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 22% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ופסקאטרי דיאטה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם מלח ופלפל, שמן זית, עלי חסה רומאיים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 89%. מתכונים דומים: סלט קיסר עם רוטב צ'ילה אדום, סלט קיסר עם רוטב צ'ילה-כוסברה, ו ארוחת ערב הערב: סלט סלמון צרוב עם שאלוט קלוי ורוטב צ'ילה.

הוראות

1
בבלנדר או במעבד מזון, שלבו מיץ לימון, שמן, פרמזן, שום, ממרח אנשובי, ממרח צ ' ילי אדום, חרדל ורוטב ווסטרשייר. פירה עד לקבלת תערובת חלקה. מתבלים, לפי הטעם, במלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
משחת אנשובימשחת אנשובי
הדבק צ ' יליהדבק צ ' ילי
מיץ לימוןמיץ לימון
פרמזןפרמזן
חרדלחרדל
שוםשום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
2
מסדרים עלי חסה על מגש הגשה ומעליהם סלמון וקרוטונים.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה
קרוטוניםקרוטונים
סלמוןסלמון
3
יוצקים מעל ההלבשה ומגישים.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. היינות בדיעבד שרדונה עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
בדיעבד יינות שרדונה
בדיעבד יינות שרדונה
שרדונה 2018 שלנו מקורו בכרמים בקרנרוס ובאלון קנול. היין מותסס בנירוסטה, ואז בן שלושה חודשים על הגב אלון צרפתי ניטרלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושת פה. שרדונה 100% זה מראה חומציות השמורה בדרך כלל ליינות אל חלד בלבד. זהו שרדונה מאוזן להפליא.