קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

סלט שרימפס על אנדיב

סלט שרימפס על אנדיב
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים ללא גלוטן, ללא חלב, שלמים 30 ומתכונים פסקטאריים לאוסף שלך, סלט שרימפס על אנדיב עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. מנה אחת מכילה 50 קלוריות , 3 גרם חלבון ו -4 גרם שומן . מתאים ל-8 מנות. תמורת 39 סנט למנה , מתכון זה מכסה 2% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. גשו לסופר וקנו אנדיב בלגי, בצל ירוק, עשב שמיר ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . זה עובד היטב כמזנון מאוד ידידותי לתקציב. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 10% . הציון הזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: סלט אבוקדו, שרימפס ואנדיב , סלט שרימפס על מתאבנים אנדיב , וסלט אבוקדו, שרימפס ואנדיב .

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים את ששת המרכיבים הראשונים. מערבבים פנימה את השרימפס, הבצל, הסלרי והפימיינטוס. כף 1 כף על כל עלה אנדיב. מקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
12 חבילות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת12 חבילות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
אנדיבאנדיב
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריג'יו הם הבחירות המובילות שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום.
טום אדי טנץ-סוביניון בלאן
טום אדי טנץ-סוביניון בלאן
רמזים לאיכויות מרלבורו סוביניון קלאסיות משלימות מאפיינים מורכבים אחרים של אשכולית, אגס לבן, דשא ירוק ודמדמניות. הארומטיות העזה של היין מחוזקת בחיך עם מינרליות עדינה וחמיצות מעוררת תאבון. הגימור המרוכז הוא פריך, נקי ועמיד לאורך זמן. פרופיל הטעימה של היין תואם בצורה מושלמת למגוון מאכלים (כמו צדפות טריות!) אך נהנה ממנו בקלות ביום קיץ חם. לחיים!