קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות93
מגזין

סלמון בגריל עם טעמים בצפון אפריקה

סלמון בגריל עם טעמים בצפון אפריקה
סלמון בגריל עם טעמים בצפון אפריקה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, במנה זו יש: 219 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, מתכון זה אופייני למטבח האפריקאי. זה מושלם עבור יום העצמאות. אם יש לכם לימון, מיץ לימון, פטרוזיליהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב יוגורט דל שומן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט ליים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סלמון בגריל עם טעמים בצפון אפריקה, תירס בגריל בצפון אפריקה על קלח, ו חזה עוף בגריל עם משחת תבלינים צפון אפריקה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה GEN5. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.