קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

סלסה פלפל אננס

סלסה פלפל אננס
פלפל אננס סלסן הוא הר ד ' אובר מקסיקני. מנה אחת מכילה 25 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם אננס, בצל, פלפל גרוס גס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית ולקטו אובו צמחוני דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 28%. ציון זה הוא רע למדי. סלסה אננס ופלפל קלוי, אננס טרי, צ'ילה ופלפל שחור סלסה, ו יוגורט חזה עוף בגריל עם סלסה פלפל אדום קלוי אננס דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב את כל החומרים.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים מיד או מקררים עד להגשה. השתמש כתבלין עם בשרים על האש או כמטבל עם שבבי טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הבלטורה רוסו ספומנטה האדומה עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
הצבע התוסס והאודם של ספומנטה אדומה של בלאטורה רוסו הופך אותו ליין מבעבע שובה לב. ניחוחות מזמינים המזכירים אוכמניות והדרים יוצרים זר מורכב להפליא. מאוזן ועשיר באופי זני, יין מבעבע זה מרענן על ידי שילוב טעמים של פטל ודובדבנים המספקים גימור פריך ונקי.בעוד שספומנטס נהנים באופן מסורתי עם קינוחים, בלאטורה רוסו אדום ספומנטה הוא בן לוויה אלגנטי וחגיגי לכל אירוע.אלכוהול: 8.20%