קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות10
ציון בריאות5
מגזין

סלסת עגבניות ושום צלויות

סלסת עגבניות ושום צלויות
טומטילו קלוי וסלסה שום יכול להיות מתכון טוב להרחיב רפרטואר המתאבנים שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, וכל 30 מתכון יש 20 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. אם יש לך כוסברה, עגבניות, פלפלים חלפיניו, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. מתכונים דומים: 10 למעלה tomatillo s ו קלוי Tomatillo וסלסה זית ירוק, סלסה Tomatillo קלוי (סלסה ורדה), ו Tomatillo קלוי סלסה-סלסה ירוקה.

הוראות

1
מחממים את התנור. מסדרים את כל שיני השום, טומטילו, וחלפנוס על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
2
מניחים תחת המטגן, ומבשלים במשך כמה דקות.
3
הסר שיני שום ראשון, ברגע שהם קלויים, כדי למנוע פיתוח טעם מר. ממשיכים לצלות jalapenos ו tomatillos עד חרוך באופן שווה, מפנה מדי פעם. להפריש להתקרר. אל תסיר את החלקים החרוכים של הטומטילו או הפלפלים. הם מוסיפים טעם ממש נחמד.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים פלפלים וטומטילו בבלנדר עם שום וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
5
להוסיף קצת מים לתערובת במידת הצורך כדי להקל על מיזוג. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם. מקררים עד ההגשה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפסגה חץ וקשת Willamette עמק פינו נואר עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
ארומטי בעוז, יין זה משלב באומץ זוג ייחודי עמק וילאמט subappellations תחת פקק אחד. נוכחותו מורגשת מיד בצורה של ניחוח מונע בושם וחודר של שומר, תות, אניס מיובש. על החיך, פינו נואר הוא מוצק ומלא חיים,עם שפע של הערות אוכמניות בר.פיוזינג האלגנטיות של גבעות דנדי, השריר הגולמי של גבעות אולה-אמיטי, ואת הטבע כהה הפרי של כרם שיאה, יין זה מאפיין את הרוח של העמק. עם טאנינים מוצקים מעט בהירות בסיסית,הוא מלא, מאוזן, וראוי לומר פינו נואר. בציר 2018 המדהים חוגג איזון, מרקם, וצבע אינטנסיבי, ואת היין הזה מבטא בצורה מסודרת את כל האמור לעיל.